Evelina + Ollie

Aika: 
La 8.12.2018 klo 20:15
Paikka: 
Finlandia-klubi
Liput: 
17,50 € ennakkoon / 20 € ovelta

(sis. lippu.fi:n palvelumaksun)

Laulaja/lauluntekijä Evelina on tehnyt lyhyessä ajassa läpimurtonsa maamme artistien kärkikastiin. Evelinan musiikki on sekoitus urbaania poppia, rnbtä sekä hiphoppia. Musiikin lisäksi Evelina on myös tullut tunnetuksi muoti-ikonina sekä nuorien esikuvana, joka rikkoo rohkeasti rajoja.

Ovet auki klo 20
Ollie klo 20.15
Evelina klo 21

Ei ikärajaa, erikseen rajattu anniskelualue.

 

Tuo kaveri mukaan konserttiin: kaksi lippua yhden hinnalla!
Kampanjalippuja tarjolla rajoitettu erä.

 

Evelina tuli suuren yleisön tietoisuuteen Mikael Gabrielin kanssa tekemällä hitillään "Honey" jota on streamattu Spotifyssä jo yli 14 miljoonaa kertaa. Lisäksi hitit "Tornado", "Kylmii Väreitä" sekä "Sushi" ovat soineet ahkerasti radiotaajuuksilla. Yhteensä Evelinan kappaleita on streamattu lähes 100 miljoonaa kertaa. Evelina oli myös ensimmäinen artisti, jonka debyyttialbumi (24K) streamasi platinaa ennen julkaisua. Evelina palkittiin myös vuoden 2018 Emma-gaalassa vuoden naissolistiksi.

Omien kappaleiden lisäksi Evelina on ollut feattina mm. JVG:n, Asten & Brädin kappaleilla.

Ollieta kuultiin ensimmäisen kerran Nikke Ankaran sinkulla En tiiä sun nimee. Nuoresta iästään huolimatta Ollie on tehnyt omaa musiikkia jo pitkään. Tyylilajit ovat vaihtuneet punkista poppiin ja esityskieli englannista suomeen. Laulaja-lauluntekijä on löytänyt tämän hetkisen raikkaan modernin soundinsa ja ilmaisutapansa M-Eazy Music:n avustuksella. MGI vastaa Ollien tuotannosta yhdessä Ollien työparina toimivan Kalle Mäkipellon eli Kashwellin kanssa.

Ollie on julkaissut kolme sinkkua, jotka ovat myös soinneet kiitettävästi radioiden taajuuksilla. Ollien sinkku "Ongelma" streamisi myös Ollien seinälle myös ensimmäisen oman kultalevyn.

Ollie julkaisi syyskuussa 2017 facebookissa "Despacito" -kesähitistä tehdyn mashup videon, jossa laulaa kesähitin taustaan kotimaisia kappaleita. Video nousi yhdessä päivässä viraalihitiksi ja sitä katsottiin yhden päivän aikana huikeat yli 500 000 kertaa.