
Sibeliustalolle uusi ilme
Sibeliustalolle uusi ilme
Uusi vuosi ja uusi ilme. Sibeliustalon nettisivut on uudistettu käyttäjäystävällisemmäksi ja selkeämmiksi käyttää. Lippukauppa on sekin viimeisen viiden vuoden aikana siirtynyt vahvasti nettiin. Jo yli 52% nettisivuillamme vierailevista ihmisistä käyttää mobiililaitetta, joten uudet sivut ovat mobiilioptimoitu palvelemaan entistä paremmin myös tätä käyttäjäryhmää. Samalla kertaa raikastettiin ja kevennettiin talon ilmettä ajan henkeen. Myös logoa modernisoitiin hieman, mutta vanhaa kunnioittaen.
– Muutos tehtiin maltillisesti, koska haluamme vaalia Sibeliustalon brändiä. Sibeliustalo tunnistetaan edelleen varmasti, mutta oranssin sävyä modernisoitiin hieman ja oranssin käyttöä vähennettiin. Tilamme ovat upeat, joten mitään hokkuspokkustemppuja ei upean tapahtumatalon materiaalien visuaalisuuteen kannata tehdä. Upeat kuvat tiloistamme puhuvat puolestaan, tiivistää markkinointi- ja viestintäjohtaja Petra Peltovako.
Uutta päivitettyä visuaalista ilmettä viedään asteittain muihinkin markkinointimateriaaleihin vuoden 2019 aikana.