Sibeliustalon lipunmyynti
Sibeliustalon lipunmyynti
Olemme aloittaneet elokuussa 2024 yhteistyön maailman suurimman lippuoperaattorin Ticketmasterin kanssa. Ennen elokuuta 2024 myyntiin tulleet tapahtumat myydään Lippu.fi:n kautta, mutta kaikki uudet tapahtumat tulevat myyntiin Ticketmasteriin. Sinfonia Lahden lipunmyynnistä vastaa jatkossakin Lippu.fi.
Ticketmasterin myyntipiste Sibeliustalossa
Avoinna ti, ke ja pe klo 11–14 sekä to klo 11–19.
Huomioithan, että myyntipisteessä ei oteta käteistä vastaan.
Ticketmasterin kuluttaja-asiakaspalvelu palvelee numerossa 0600 10 800 (2,00€/min + pvm), linja on avoinna ma-pe klo 8-21, la klo 8-21 ja su klo 10-18.
Lippu.fi myyntipiste Sibeliustalossa
Avoinna ti, ke ja pe klo 11–14 sekä to klo 11–19.
Huomioithan, että myyntipisteessä ei oteta käteistä vastaan.
Lippu.fi myyntipiste Kauppakeskus TRIOssa on sulkeutunut 28. elokuuta 2024.
Lippu.fi:n myyntipalvelu ja ostamisen neuvonta palvelee numerossa 0600 900 900 (2 € / min + mpm/pvm), ma-la klo 9-21, su klo 12-16 (poikkeukset mahdollisia esim. pyhinä). Jonotuksesta peritään normaali puhelumaksu oman liittymäsopimuksen mukaisesti.
Mobiililippu
Mobiililippu on kätevä ja nopea valinta. Lataathan kuitenkin lipun valmiiksi puhelimesi näytölle ja säädät näytön kirkkausasetukset maksimiin nopeuttaaksesi ovimiehen työtä.
Maksutavat
Maksukortit (Visa & Mastercard), lippu.fi lasku, MobilePay ja Lowell erämaksu. Erämaksu on saatavilla yksityishenkilöille. Verkkokaupassa Lowell lippulasku myös yrityksille.
Pyörätuoli- ja saattajaliput
Pääsalin yläpermannon takaosassa on kahdeksantoista pyörätuolipaikkaa. Pyörätuoli- ja saattajaliput on mahdollista ostaa Sibeliustalon ovilipunmyynnistä konserttia ennen sekä kaikista muista myyntipisteistä, poislukien R-kioskit.
Lahjakortit
Ticketmasterin ja Lippu.fi:n myyntipistelahjakortit, tapahtumajärjestäjien lahjakortit
Arvosetelit
Paperiset arvosetelit: Edenred, Smartum, Tyky-kuntoseteli
Sähköiset arvosetelit: Edenred: Ticket Virike, Ticket Duo, Smartum saldo, Epassi
Naulakkomaksu
Naulakkomaksu naulakolla ja lippukassalla 3 € / hlö, alle 7-vuotiaat veloituksetta. Naulakkopalvelu aukeaa tuntia ennen tilaisuutta. Naulakkomaksun voit maksaa käteisellä tai kortilla. Kadonneesta naulakkolapusta perimme 10 € maksun.
Naulakkopalvelun voi ostaa myös Ticketmasterin verkkokaupasta.
Ryhmämyynti
Ticketmasterin kuluttaja-asiakaspalvelu palvelee numerossa 0600 10 800 (2,00€/min + pvm), linja on avoinna ma-pe klo 8-21, la klo 8-21 ja su klo 10-18.
Lippu.fi:n myyntipalvelu ja ostamisen neuvonta palvelee numerossa 0600 900 900 (2 € / min + mpm/pvm), ma-ke klo 9-19, to-la klo 9-21, su klo 12-16 (poikkeukset mahdollisia esim. pyhinä). Jonotuksesta peritään normaali puhelumaksu oman liittymäsopimuksen mukaisesti. Sähköpostitse osoitteessa ryhmat@lippu.fi (yritys- ja ryhmämyynti, yli 11 henkilölle).
Sinfonia Lahden ryhmämyynti palvelee numerossa 0600 413 145 (2 € / min + pvm) maanantaista lauantaihin klo 9-19 tai osoitteessa sinfonialahti@lippu.fi.
Lippujen vaihtaminen
Lippuja ei voi vaihtaa muihin konsertteihin, eikä maksettuja lippuja lunasteta takaisin. Mikäli asiakas haluaa vaihtaa jo maksamansa konsertin pääsylippujen istumapaikkaa salissa, veloitetaan vaihdosta palvelumaksua 15 €/vaihto (voi sisältää yhden tai useamman lipun). Maksu peritään vaihdon yhteydessä.
Lapset konsertissa
Huomioithan että konserttimme ovat erilaisia ja järjestäjäkohtaisesti niissä voi olla erilaisia ikärajoja. Jokaisella konserttiin tulijalla pitää olla turvallisuusmääräyksistä johtuen oma pääsylippu (koskee myös lapsia).
Tapahtuman peruuntuminen
Peruttujen tapahtumien lippujen palautuksesta vastaa Ticketmaster tai lippu.fi. Ohjeet palautukseen löytyvät Ticketmasterin ja lippu.fi:n sivuilta. Lipuista palautetaan pääsylipun osuus takaisin. Palvelumaksuja ei palauteta.